Liigu sisu juurde

Teenused

Reklamatsioonid ja nende lahendamine

Kui sul tekib kahtlus ostetud põrandakatte kvaliteedis, siis reageeri koheselt ja anna meile võimalikult detailne info, et saaksime sind võimalikult kiiresti aidata.

Untitled design 74

Toote defektsus ilmneb paigalduse käigus

Kui kahtlustad juba paigaldamise käigus, et tegemist on praaktootega, siis katkesta paigaldus ning helista lähimasse Lincona esindusse. Praaktoote paigaldamisega võtad vastutuse endale ja meil on sind hiljem keeruline aidata. Paigaldamist ei pea katkestama, kui defektiga on näiteks vaid üks parketilaud ja teised parketilauad on paigalduseks sobilikud. Sel juhul tõsta defektiga parketilaud kõrvale ja too meie esindustesse, kus me selle asendame.

Kiire lahendus eeldab detailset informatsiooni probleemi olemuse kohta, mistõttu ole valmis vastama allolevatele küsimustele:

  1. Millise tootega on tegu? Leia üles müügiarve number ja tootekood. Vajalik on ka objekti aadress, kuhu toode on paigaldatud.
  2. Mis paneb sind tootekvaliteedis kahtlema/ Millisele kvaliteedinõudele toode sinu hinnangul ei vasta (nt. kui esinevad praod, siis kui suured jms)?
  3. Kas on kontrollitud, et toote paigaldamisel on järgitud kõiki toote- ja paigaldusjuhendi punkte?
  4. Tee fotod või video üldvaatest ja konkreetsest murekohast, mis olukorda kirjeldavad.

Tootedefekt tekib paigaldatud põrandakattele kasutuse käigus

Kui tootedefekt on avaldunud ekspluatatsiooni käigus, siis palun mõtle läbi ja vasta paarile olulisele küsimusele, et saaksime sind võimalikult kiiresti ja sujuvalt aidata:

  1. Millise tootega on tegu? Leia üles müügiarve number ja tootekood. Vajalik on ka objekti aadress, kuhu toode on paigaldatud.
  2. Mis paneb sind tootekvaliteedis kahtlema/ Millisele kvaliteedinõudele toode sinu hinnangul ei vasta (nt kui esinevad praod, siis kui suured jms)?
  3. Millal on toode paigaldatud?
  4. Kas on kontrollitud, et toote paigaldamisel on järgitud kõiki toote- ja paigaldusjuhendi punkte?
  5. Millal konkreetne defekt avaldus?
  6. Kas defekti tekkimisele eelnes mõni muudatus ruumis (õhuniiskuse muutus, uus mööbel)?
  7. Tee fotod või video üldvaatest ja konkreetsest murekohast, mis olukorda kirjeldavad.

Võimalusel saada küsimuste vastused kontaktisikule, kellega tehingu tegid. Vastava müügikonsultandi kontaktid leiad meie kodulehelt.

Püüame tööpäevadel saabunud infole reageerida 24 tunni jooksul. Alati ei ole see võimalik. Seega palume kannatlikku meelt, me teeme endast kõik oleneva, et teiega kiiresti ühendust võtta.

Objekti külastamine on vajalik vaid juhtudel, kui meile edastatud info, visuaalide ja kirjelduste põhjal ei ole võimalik jõuda probleemi olemuseni.